Skip to main content

Kwaliteit

Kwaliteit

Alle zorgverleners in Nederland moeten aan eisen voldoen die in het kader van de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (Wkkgz) worden gesteld. Dunas Zorg voldoet aan deze eisen.

Bij Dunas Zorg staan onze (zorg)professionals elke dag voor je klaar. Ben je tevreden over de begeleiding van Dunas Zorg? Complimenten zijn altijd welkom en deze horen we dan ook graag terug via de mail of tijdens een evaluatie.

Niet alleen onze cliënten zijn tevreden, zo ook samenwerkingspartner Aemosa.

Quasir

Ondanks onze gedrevenheid kan er binnen Dunas Zorg iets mis gaan. Wanneer je ergens niet tevreden over bent of een klacht hebt, streven wij ernaar dit zo snel mogelijk en in goed overleg met elkaar op te lossen. Mocht dit om wat voor reden niet lukken, dan kun je gratis gebruikmaken van een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Het klachtenreglement van Quasir, geldt als basis voor de klachtenprocedure van Dunas Zorg.
De klachtenregeling voor cliënten van Dunas Zorg vind je hier.

Kijk ook op www.quasir.nl

Zorggeschil

Dunas Zorg is ook aangesloten bij geschilleninstantie Zorggeschil. Deze stichting is gemachtigd om bindende adviezen uit te brengen om zo tot een schikking tussen de partijen te komen. Eventueel kunnen zij ook een schadeclaim toekennen.

 

Kijk ook op www.zorggeschil.nl