Klachtenprocedure
Bij Dunas Zorg doen we er alles aan om de best mogelijke zorg te bieden. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent of een klacht hebt. We nemen elke klacht serieus en streven ernaar om deze zo snel mogelijk en in goed overleg op te lossen.
Klachtenregeling
De klachtenregeling van Quasir geldt als basis voor onze klachtenprocedure. Je kunt de volledige klachtenregeling voor cliënten van Dunas Zorg hier vinden: [zie document/link huidige website]
Met deze procedure hopen we eventuele klachten snel en effectief te kunnen oplossen.
Stap 1: Dien je Klacht In
Als je een klacht hebt, stuur deze dan naar: info@dunaszorg.nl. We zullen je klacht zorgvuldig behandelen en streven ernaar om binnen twee werkdagen een ontvangstbevestiging te sturen.
Stap 2: Interne Behandeling
Onze klachtencommissie zal je klacht onderzoeken en je binnen twee weken een reactie geven. Mocht er meer tijd nodig zijn om je klacht te onderzoeken, dan word je hiervan op de hoogte gebracht.
Stap 3: Onafhankelijke Klachtenfunctionaris
Mocht je er met onze klachtencommissie niet uitkomen, dan kun je gratis gebruikmaken van de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir. Zij kunnen helpen om tot een oplossing te komen.
Ga hiervoor naar het formulier van Quasir.
Stap 4: Geschilleninstantie Zorggeschil
Als je klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, kun je terecht bij de geschilleninstantie Zorggeschil. Deze stichting is bevoegd om bindende adviezen te geven en kan eventueel een schadeclaim toekennen. [ zie link/document huidige website]
Bezoek voor meer informatie de website van Zorggeschil: www.zorggeschil.nl.
Bedankt voor je vertrouwen in Dunas Zorg.